„Chance favors the connected mind” – spune Steve Johnson, un cercetator pasionat de inovatie si idei bune. Noi tot asta credem si de aceea am pornit de la vocea voastra, cu Learning Architect Customer Insight Survey 2018, un sondaj care ne-a ajutat sa identificam „temele fierbinti” in L&D. Asa am creat pentru tine si oameni ca tine, experti si pasionati de L&D si HR o calatorie de 6 luni, un mix de evenimente pe un format „anti-conferinta”:

4 workshopuri pe “teme fierbinti”

  • ADAPTABILITATEA – mindsetul viitorului, la nivel personal si organizational – 20 iunie
  • L&D INTRE OAMENI SI CIFRE – cum sa creezi angajament fata de invatare si sa produci impact masurabil – iulie
  • JOACA SI INVATAREA – INVATAREA „GAME-BASED” SI „GAMIFICATION”, cum sa intelegi mecanismele, provocarile si impactul – septembrie
  • TALENT MANAGEMENT – noiembrie

3 evenimente de relaxare si inspiratie

  • Cauta idei: seara de film documentar – august
  • Contribuie: atunci cand pui umarul pentru o cauza in care crezi, nivelul fericirii creste, spun cercetarile. Si atunci cand facem asta impreuna si vedem la sfarsit bucuria pe care munca noastra o aduce unui grup defavorizat, este doar o zi cu mult sens. Sau un Arhitectii Viitorului community building, cu o componenta de CSR – octombrie
  • Lasa-te miscat: Spectacolul care continua dupa spectacol „Tot ce-i minunat in lume” – decembrie

DE CE SA (te grabesti sa) ITI REZERVI UN LOC

  • Vei conecta perspectiva de business cu perspectiva de HR – in fiecare workshop avem o dezbatere facilitata cu oameni din business pe tema respectiva si nimeni nu e spectator, promitem o „anti-conferinta” cu discutii aprinse
  • Vei afla bune practici, tips & tricks, cazuri concrete – intr-un schimb de idei facilitat
  • Vei gasi energia si inspiratia de care ai nevoie – nu e (doar) promisiunea noastra, este feedbackul participantilor de anul trecut.

PS1: Partea cu grabitul nu este (doar) un argument de marketing, ci tine de numarul limitat de locuri, maxim 35 pentru fiecare eveniment.

PS 2: Pretuim mult deschiderea spre invatare si ne-ar fi foarte dificil sa iti spunem “Nu mai sunt locuri, te asteptam la urmatorul” Si nu vom face asta, din principiu pentru ca vrem sa te cunoastem, dar ne vom face tot soiul de procese de constiinta despre confortul vostru pe parcursul zilei. Fii bun cu noi si vezi PS1

Inscrierile se fac pe e-mail la adresa [email protected], Iti poti rezerva deja locul la workshopuri, iar data exacta si toate detaliile logistice vor fi publicate pe pagina Arhitectii viitorului pe facebook – https://www.facebook.com/arhitectiiviitorului/  si pe acest site cu 4 saptamani inainte de fiecare eveniment.

PROGRAM – unde si cand

Workshopurile dureaza de la 9:00 la 16:00 cu un pranz sanatos si pauza de cafea, iar locatia va fi Maison 13.
Pe masura ce avansam in program, toate detaliile logistice vor fi publicate pe pagina Arhitectii Viitorului pe facebook – https://www.facebook.com/arhitectiiviitorului/ .

FA CADOU O INVITATIE

Vrei sa fii zana cea buna pentru un coleg sau un prieten din HR / L&D? E simplu: trimite-le un e-mail cu [email protected] in cc.

CE TE COSTA

O investitie de timp si energie, cu ROI in idei imediat aplicabile, prieteni si sfatuitori noi.
Si 100 de euro taxa de anulare – doar in cazul in care vreo situatie neasteptata te forteaza sa anulezi cu mai putin de 48 de ore inainte de eveniment, ceea ce speram sa nu fie cazul. Acesta este modul nostru de a ne proteja investitia de timp si energie si va multumim anticipat pentru intelegere. 🙂

Ce spun clientii despre Arhitectii Viitorului 2017

Madalina Moraru Teodorescu – “Un eveniment super reusit, o zi plina de energie, idei si mult loc creat pentru provocari adresate pozitiv! Multumesc!”

Irina Aninosanu – “Foarte fain acest prim workshop. Mi-a placut tare mult schimbul de idei si energia pozitiva, deschiderea voastra, a speakerilor si a participantilor spre sharing de idei si experiente. Ne vedem cu siguranta la urmatoarele!”

Carmen Prisacaru – „Multumesc pentru invitatie, pentru spatiul primitor creat, pentru facilitare, pentru invatare si utilitate si pentru diversitatea comunitatii de HR si de business! Multumesc speakerilor din panel si a colegilor de HR pentru sharing, incursiuni, umor si creativitate!”

Rodica Sfetu – “Multumim pentru povesti, film si vin 🙂, dar mai ales pentru ca sunteti oameni minunati si faceti lumea mai frumoasa!”

Valerian Ibanescu – “Locul desfasurarii foarte bine ales: arhitectura, elementele de design interior, mobilierul si aranjarea salii au contribuit la crearea unei stari relaxate si inspirationale;

Invitatii din industrie au avut atat calitate profesionala vizibila cat si personalitati si stiluri de comunicare distincte: am avut astfel ocazia sa privesc un peisaj dinamic si foarte complex al „disciplinei” numita coaching, cu multiple puncte de vedere si perspective diverse, dar cu opinii convergente asupra punctelor esentiale („constienta”, onestitatea, evitarea capcanelor culturale de tip „top –down”, riscurile pe termen scurt pe care trebuie sa si le asume angajatorul pentru a obtine sustenabilitate si exploatarea potentialului talentelor din organizatie…);

Facilitarea si coordonarea dialogului dintre invitati si a comunicarii invitatilor cu audienta au fost foarte bine realizate de catre organizatori: au fost urmarite consecvent intrebarile anuntate din start dar a existat spatiu si pentru clarificari sau schimburi de idei la initiativa celor din public; as sublinia combinatia de utilizare a mai multor simturi pe care au indus-o organizatorii pentru a crea un moment memorabil (prezentare „on screen”, conversatie de tip „talk show” interactiva cu publicul, sinteza vizuala a dialogurilor oferita de un artist ilustrator, momente de „lucru in echipe” si prezentare pe flipcharturi, conversatii libere intre participanti in pauze si lucru in perechi pe teme clare in partea a 2-a)

Foarte interesanta si utila prezentarea din partea a 2-a a zilei cu privire la barierele pe care ni le construim in calea succesului personal, plecand de la inclinatiile noastre pe care de multe ori le consideram calitati.

In concluzie, a fost o zi in care am primit foarte mult si am simtit imboldul de a contribui la randul meu, o zi petrecuta impreuna cu oameni deschisi si entuziasti, incercand sa inteleaga mai mult si sa se pregateasca cat mai bine pentru a-si indeplini rolul odata intorsi in organizatiile lor.”

Iuliana Iliuta – “Evenimentul organizat de Arhitectii Viitorului pe tema Coaching in Organizatii a fost o experienta autentica, o conversatie in care s-au impartasit reusite ale coachingului si s-au propus noi obiective pentru a duce practica la urmatorul nivel. M-am regasit in sinceritatea discutiei, mi-a placut foarte mult pastila de coaching – pe tema autosabotarii – prezentata de Simona, si m-am bucurat sa plec de acolo nu cu una, ci cu mai multe intrebari la care voi continua sa construiesc raspunsuri.”

Rodica Sfetu – „Este un proiect aparte, un spatiu care ne inspira si o comunitate care ne provoaca. Aici simti ca lucrurile se leaga, prind contur in mintea ta si iti poti permite sa visezi cu voce tare, alaturi de oameni speciali. Daca mai adaugi informatia de calitate si voia buna, faci tot ce poti sa fii acolo!”

Lucia Tudor – „O initiativa frumoasa venita din partea Learning Architect care pentru mine s-a transformat intr-o calatorie de cunoastere alaturi de oameni frumosi.
Energia, pasiunea, ospitalitatea echipei Learning Arhitect au fost elemente care au creat un spatiu prietenos si potrivit pentru discutii inovative, prin care am simtit ca putem construi unii peste ideile altora, ca putem invata unii de la altii, ne putem asculta si intelege unii pe altii.

Dificultatile mele, nu mai erau doar ale mele pentru ca am putut prelua din experientele colegilor participanti si astfel creiona idei/ solutii din la care nu ma gandisem anterior.

Am plecat de fiecare data cu hotararea si entuziasmul ca se poate, se poate sa fim din ce in ce mai buni in ceea ce facem, ca se poate lucra cu placere si pasiune. Si suntem multi care vrem sa schimbam lucrurile in bine, fiecare pe aria lui. Motiv pentru care multumesc Learning Arhitect pentru ca ne-ati facilitat aceste intalniri extraordinare.

Mult success in continuare!”