Customer Insight 2017

Descopera rezultatele studiului aici:

Customer Insight 2017

Am plecat de la filozofia noastra: Analyze – Develop – Reinforce si de la vocea voastra, de la temele fierbinti pe care ni le-ati impartasit in cercetarea de Customer Insight.
Am creat pentru tine un program de 5 luni, nu un eveniment solitar. Un mix de experiente prin care vei explora temele fierbinti ale viitorului, alaturi de oameni ca tine, dornici sa impartaseasca din practicile lor, din provocarile lor, din entuziasmul lor.

Ce vei experimenta diferit:
★ Conectarea business-ului cu HR-ul, sharing in panel: vom incepe fiecare workshop cu experienta concreta a invitatilor nostri, oameni din business care au trait in organizatiile lor provocarile temei respective – pentru ca noi credem ca experienta traita bate filmul si ca putem fi modele unul pentru celalalt.
★ O combinatie intre inspiratie, bune practici si tendinte pe tema respectiva si activitati de invatare pe care le vei alege in mod autonom, in stilul Cafeteria Learning – pentru ca fiecare cauta altceva intr-un workshop.
★ Momente de relaxare, afetr hours – pentru ca avem nevoie sa ne deconectam ca sa ne conectam mai bine.

Concret, experientele tale din program:
# 4 workshop-uri pe “temele fierbinti” reiesite din Learning Architect Customer Insight Survey:
• INOVATIE – cum instigam si cultivam inovatia, bune practici personale si organizationale – 25 mai
• CHANGE – mai intereseaza pe cineva schimbarea si ce (nu) facem intr-o schimbare – 29 iunie
• TALENT: talente si talentati, indicatori de potentiali – bune practici si idei – 27 iulie
• COACH – de ce, cum si cand punem palaria de manager coach – 24 august

# 3 seri de relaxare si inspiratie
o Atelier inspirat de teatru
o In Vino Veritas – degustare cu poveste
o Pe aripile muzicii – seri de inspiratie muzicala

# O comunitate online accesibila pe tot parcursul proiectului – un grup in care noi vom posta resurse, misiuni de invatare, iar tu vei castiga premii si experiente…pentru tine si echipa ta

Unde si cand
Spatiul conteaza, spatiul ne inspira – vom alege o altfel de arhitectura, in zona centrala a Bucurestiului
O data la cateva saptamani – asa incat sa ai timp sa reflectezi, sa experimentezi si sa iti faci din timp calendarul ?

Pay it forward
Prin participarea ta, poti aduce lucruri bune in viata celorlalti:
✫ In comunitatea de L&D – noi vom colecta ideile si vom finaliza proiectul cu un “ghid de bune practici” care te va inspira pe tine si pe viitorii participanti in program
✫ In viata echipei tale – vei castiga prin participarea ta in comunitate experiente memorabile de invatare pentru echipa ta (sesiuni de dezvoltare personala, team coaching)
✫ In viata unui ONG prin diverse activitati pe parcursul programului

Care este programul workshop-urilor, cum ma inscriu si alte informatii?
Programul este clasicul 09.00 – 17.00 cu un lunch sanatos si 2 pauze de cafea.
Pe masura ce avansam in program, toate detaliile logistice vor fi publicate aici Inscrierile se fac prin mesaj pe pagina de facebook Arhitectii viitorului https://www.facebook.com/arhitectiiviitorului/ sau pe e-mail la adresa [email protected]
Numarul maxim de participanti pentru un workshop este 20, principiul este primul venit, primul servit si singura conditie este sa activezi in HR, L&D, OD si training.

Ce te costa?
O investitie de timp si energie, cu ROI in idei imediat aplicabile, prieteni si sfatuitori noi.
Si 100 de euro taxa de anulare – doar in cazul in care vreo situatie neasteptata te forteaza sa anulezi cu 48 de ore inainte de eveniment, ceea ce speram sa nu fie cazul. Acesta este modul nostru de a ne proteja investitia de timp si energie si va multumim anticipat pentru intelegere. ?

Anca PurdelAuthor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *